• وبلاگ : لا لقاء بلا فراق
  • يادداشت : امان از خامي و زهر جواني كردن ها
  • نظرات : 3 خصوصي ، 48 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    2- خطاب اقاي استاد حسن جلاليان به علماي شما بوده و نامه را خطاب به علماي شما نوشته است و بايد انها جواب عالمانه بدهند که تاکنون هيچ کدام از علماي تسنن به اين نامه بطور رسمي و غير رسمي جواب نداده اند در حالي که در اين نامه هيچ اهانت و يا بي ادبي وجود ندارد و فقط يک سوال عالمانه از عالمان سني پرسيده شده است و مستندات اين نامه هم تماما از منابع معتبر اهل سنت است مانند کتاب صحيح بخاري و صحيح مسلم و کتاب المستدر ک علي الصحيحين و ............... و شما که جواب داديد جوابي عالمانه نبود و نظر شخصي خودتان را نوشته ايد و نبايد خودتان را بعنوان نماينده علماي سني و يا مردم سني مذهب معرفي کنيد .

    3- بطور قطع و يقين جناب علي در زمان حيات حضرت فاطمه با ابوبکر بيعت نکرد و اين را خود دختر ابوبکر هم تائيد کرده است ولي شما در پاسختان گفتيد که زن در بيعت شوهرش است و چون علي با ابوبکر بيعت کرده بود پس فاطمه هم در تبعيت از شوهر با ابوبکر بيعت کرده است ولي اين صد در صد غلط است .براي کساني که ميخواهد تحقيق کنند به کتاب صحيح بخاري – كتاب المغازي – باب غزوه خيبر مراجعه کنند . که در اين کتاب حديثي از عايشه وجود دارد که خود عايشه که دختر ابوبکر هم هست گفته است که :

    ..... فَهَجَرتْهُ فَلَمْ تُكَلَّمهُ حَتّي تُوُفَّيَتْ وَ عاشَتْ بَعْدَ الَّنبيِ (صلي الله عليه وسلم) سِتَّةَ اَشْهُرٍ فَلَمّا تُوُفَّيتْ،‌دَفَنَها زَوْجُها عَليٌ لَيْلاً، وَ لَمْ يُوذِنْ بِها اَبابَكْرٍ وَ صَلي عَلَيْها ....

    ... فاطمه روي برگردانيد از ابابكر و با اوسخن نگفت تا وفاتش و 6 ماه بعد از پيامبر (ص) زندگي كرد و بعد از وفاتش همسرش علي او را شبانه دفن كرد و براي نماز و دفنش ، ابابكر را خبر نكرد.... و علي هرگز در اين چند ماه (6 ماه ) بيعت نکرد و بعد از فاطمه با ابوبکر بيعت کرد .

    3- در پاسخ سايت اسلام تکس .نت به هيچ وجه به اين حديث بسيار مهم معتبر که در ذيل مي ايد توجهي نشد و عمدا از کنار ان گذشته اند . به حديث دقت کنيد :

    پيامبر اکرم صلوات الله عليه در باره حضرت فاطمه فرموده اند :

    ان الله يغضب لغضبک يا فاطمه و يرضي لرضاک

    اي فاطمه بدرستي که خدا غضب مي کند به غضب تو وخشنود مي شود به خشنودي تو

    المستدرک علي الصحيحين ج 3 ص167 .حديث 4730 ( و منابع ديگر مانند الصواعق المحرقه حافظ ابن حجر مکي ص 105 و تهذيب التهذيب ج 12 ص 442 حافظ ابن حجر عسقلاني نيز وجود دارد )

    و ملاحظه مي فرمائيد که اين حديث بطور کامل مطلق است و هيچ قيدي ندارد

    وقتي پيامبر خدا صلي الله عليه وآله مي فرمايند :

    " خداوند به غضب فاطمه غضب مي کند "

    قيدي بر آن قرار ندادند که : اگر چنين و چنان بود ،يا به فلان شرط ، يا اگر غضبش به فلان علت بود ،اين غضب به چه سببي باشد ؟ نسبت به چه کسي باشد ؟ در چه زماني باشد ؟ هيچ اشاره اي ندارد و بطور کامل مطلق است .