• وبلاگ : لا لقاء بلا فراق
  • يادداشت : امان از خامي و زهر جواني كردن ها
  • نظرات : 3 خصوصي ، 48 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    پاسخ اهل سنت:
    اولا ناراضي شدن رعيت از امام معنايش خروج از بيعت و خروج از جماعت نيست، فرض را بر اين ميگذاريم که حضرت فاطمه از حکم امير المومنين ابوبکر ناراضي شد و تا آخر عمر ناراضي ماند، اين معنايش اين نيست که او را امام قبول نداشته البته اگر بر امام خروج ميکرد و جنگ مينمود آنوقت ميتوانيم بگوييم که بيعت ابوبکر را نداشت، بعد زن بدون اجازه شوهر چگونه ممکن است که قيام نمايد؟ وقتي شوهرش با ابوبکر بيعت داشت پس زن نيز در تحت فرمان و در بند بيعت ابوبکر بود ، بنابراين فرض هاي نادرست را پيش کشيدن ، براي اثبات اينکه حضرت فاطمه امامي نداشته، فقط نشان ازکم علمي ايراد گيرندگان دارد و بس!
    دوما درست که اين روايت در بخاري از زيان عايشه آمده است که فاطمه تا آخر عمر با ابوبکر قهر بود، منتهي روايت صحيح ديگري داريم که فاطمه از ابوبکر راضي شد!
    و دانشمندان اسلامي در جمع بين اين دو روايت صحيح، ميگويند ، عايشه مطابق علم خود گفت که فاطمه تا آخر عمر حرف نزد و خبر از راضي شدن فاطمه نداشت مفصل رضايت فاطمه را اينجا نوشته ام: http://www.islamtxt.net/content/question/400
    اگر وقت داشتيد اين مقاله هم در همين رابطه است:http://www.islamtxt.net/node/54

    ---------------------------------------------------------------- اما جواب ما به سايت اسلام تکس .نت

    بسم الله الرحمن الرحيم

    نويسنده اين سايت ( اسلام ناب )

    در سايت شما تمام مطالب سايت اسلام تکس تکرار شده اند و در پاسخ به نامه اقاي حسن جلاليان سايت اسلام تکس .نت موارد ذيل را مورد غفلت قرار داده و يا بطور عمد نخواسته مورد توجه خوانندگان قرار گيرد منجمله :

    1- متن کامل نامه استاد جلاليان که به علماي سني در تاريخ 9 بهمن ماه 1389 نوشته و ارسال کرده را توي سايت اسلام تکس .نت قرار نداده و در معرض ديد بازديدکنندگان نگذاشته است . واين يعني چي ؟ شما حکومت ايران را به فيلتر کردن سرزنش ميکيند خودتان هم فيلتر گر ماهري هستيد و گرنه تمام متن نامه جلاليان را در سايت اسلام تکس .نت ميگذاشتيد .