• وبلاگ : لا لقاء بلا فراق
  • يادداشت : امان از خامي و زهر جواني كردن ها
  • نظرات : 3 خصوصي ، 48 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بعد از پيامبر اکرم، پيشواي حضرت فاطمه چه کسي بوده است؟

    نويسنده:
    محمد باقرسجودى

    شيعه ميگويد: نامه حسن جلاليان ( استاد طب آب درماني ) خطاب به علماي محترم اهل سنت در سرتاسر دنيا درمورخ ?/??/???? منتشر شد و در اين نامه يک سوال از علماي محترم اهل سنت پرسيده شده است که: بعد از پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله و سلم پيشواي حضرت فاطمه چه کسي بوده است ؟
    ولي تاکنون هيچ پاسخي دريافت نشده است . اين نامه براي جناب مولوي عبدالحميد اسماعيل زهي ( امام جمعه مسجد مکي زاهدان و مدير حوزه علميه دارلعلوم مسجد مکي زاهدان ) و براي جناب مولوي عبدالمجيد مرادزهي خاشي ( استاد حوزه علميه دارالعلوم مسجد مکي زاهدان ) و جناب اقاي مفتي محمد قاسم قاسمي (مفتي دارالعلوم مسجد مکي زاهدان) و براي دارلافتاء سراوران فاکس شده است ( درهمان بهمن ماه ?? ) و براي شبکه ماهواره اي نور که شبکه اهل سنت است براي ? ايميلشان به ادرس هاي : ايميل هاي شبکه ماهواره اي نورارسال شده.
    و همچنين براي ايميل دانشگاه الازهر مصر به آدرس: ايميل دانشگاه الازهر مصرارسال شده است .و همچنين براي تعدادي از وب سايت ها و وبلاگهاي اهل سنت نيز ارسال شده است و براي برخي از علماي ديگر اهل سنت بصورت پيامک اطلاع داده شده است ولي تاکنون که ??/?/???? است هيچ عالمي از علماي اهل سنت پاسخ نداده اند .
    و به راستي چه پاسخي دارند که بدهند ؟

    پاسخ اهل سنت:
    چه خبر است؟ کافي بود به جاي رفتن به چين و مصر، در سايت اسلام تکس جستجو ميکردي تا در اين مقاله http://www.islamtxt.net/content/question/400 جواب سوالت را ميديدي،
    اما اينکه ميگويي براي علماي درون کشور فرستادم اما پاسخي ندادند احتمالا راست نيست و اگر راست باشد هم دليلش ترس آنها از چماق شماست! زيرا اگر جواب بدهند ميشوند وهابي و نوکر اسراييل و عربستان و غيرذالک!!
    اما اينکه ميگوييد براي علماي خارج فرستاديم و جواب ندادند از آن دروغ هاي است که براي بازار گرمي و براي فريب ملت بيچاره ميسازيد والا اصلا شما سايت هاي جواب گويي اهل سنت را فيلتر کرده ايد، همين سايت ما، همينکه شروع شد فردايش فيلتر و هک شد تا سه بار.... که اخر طوري محکمش کرديم که زورتان نرسد!
    پس شما اصلا به علماي داخل ايران اجازه حرف زدن نميدهيد و راه آنهايي هم که در خارج هستند را با فيلتر و هک سد ميکنيد، پس اين چه داد و فغان است که اهل سنت جواب نميدهند؟

    اما جوابي مزيد بر آنچه که قبلا نوشتم:
    پيشواي فاطمه بعد از وفات پيامبر امير المومنين ابوبکر بود و او تابع شوهرش بود و شوهر که بيعت کند يعني زن هم بيت کرده است
    شيعه ميگويد:اما ام المومنين عايشه مي فرمايند:…فَغَضَبتْ فاطِمَةُ بِنْتُ رَسُولِ اللهِ (صلي الله عليه و سلم)، فَهَجَرتْ اَبابَکر، فَلَمْ تَزَلْ مُهاجِرَتَهُ حَتَّي تُوُفَّيَتْ وَ عاشَت ْ بَعْدَ رسول الله (صلي الله عليه وسلم) ستة اَشْهُرٍ.
    پس غضب کرد فاطمه دختر رسول خدا (ص) و روي برگردانيد از ابابکر و اين روي برگردانيدن ادامه داشت تا وفاتش و فاطمه شش ماه زندگي کرد بعد از رسول خدا (ص).- صحيح بخاري–
    ام المومنين عايشه در روايت ديگري نيز مي فرمايد :
    .. فَهَجَرتْهُ فَلَمْ تُکَلَّمهُ حَتّي تُوُفَّيَتْ وَ عاشَتْ بَعْدَ الَّنبيِ (صلي الله عليه وسلم) سِتَّةَ اَشْهُرٍ فَلَمّا تُوُفَّيتْ،‌دَفَنَها زَوْجُها عَليٌ لَيْلاً، وَ لَمْ يُوذِنْ بِها اَبابَکْرٍ وَ صَلي عَلَيْها ….
    … فاطمه روي برگردانيد از ابابکر و با اوسخن نگفت تا وفاتش و ? ماه بعد از پيامبر (ص) زندگي کرد و بعد از وفاتش همسرش علي او را شبانه دفن کرد و براي نماز و دفنش ، ابابکر را خبر نکرد…. - صحيح بخاري
    بنابر اين مي بينيم که حضرت فاطمه سلام الله عليها بر ابوبکر غضب کرده و از او روي برگردانيده و هرگز با او سخن نگفته ا ست تا هنگام وفاتش .پس پيشواي حضرت فاطمه ابابکر نبوده است .